Termeni și condiții

1. Cine suntem și ce facem?

Suntem un magazin online care vinde electronice, bunuri de uz casnic, cosmetice si multe alte bunuri. În acești termeni și condiții, vă vom informa despre cum funcționează magazinul nostru www.euroelectronics.ro, cum sunt comandate și plătite bunurile sau unde vă puteți adresa în cazul unei reclamații sau al oricărei ambiguități.

1.1. Vânzătorul este compania Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k. cu sediul social în Polonia, numărul ID: 369459764, cu sediul social la Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, Polonia (denumit în continuare „noi”), care prin magazinul său electronic situat la www.euroelectronics.ro („site-ul web”) vinde și face publicitate bunurilor sale, pe care clienții săi, care sunt antreprenori și consumatori (denumit în continuare „dvs.”) le pot comanda prin intermediul site-ului și încheia un contract de cumpărare.

1.2. Daca nu cumperi de la firma (nu mentionezi numarul ID in comanda), esti in rolul unui consumator. Legea vă oferă astfel niște drepturi speciale, despre care veți citi în continuare în acești termeni și condiții.

1.3. Scopul acestui document, termenii și condițiile, este de a vă explica care sunt drepturile și obligațiile noastre reciproce în legătură cu sau pe baza contractului de cumpărare încheiat între noi prin intermediul site-ului web și de a vă informa despre acestea. Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Dispozițiile care abat din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.

1.4. Toate informațiile pe care ni le furnizați sunt confidențiale și vor fi tratate ca atare. De asemenea, procesăm unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal. Puteți citi de ce facem acest lucru și cum le protejăm aici.

1.5. Ne puteți contacta prin următoarele detalii de contact:

Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k.
Korfantego 7
42-600 Tarnowskie Góry
Polonia
magazin@euroelectronics.eu
+ 40 312296296

2. Cont de utilizator

Vă puteți crea contul de utilizator pe site-ul nostru. Înregistrându-vă, obțineți diverse beneficii sau prin intermediul acestuia vă puteți gestiona comenzile, vă puteți uita la comenzile anterioare și aveți totul la dispoziție într-un singur loc.

2.1. Puteți plasa o comandă din contul dvs. de utilizator, dar contul de utilizator nu este necesar pentru a crea comanda. De asemenea, puteți plasa o comandă fără înregistrare.

2.2. Când vă înregistrați și creați un cont de utilizator, vi se cere să furnizați toate informațiile corect și veridic și trebuie să le actualizați ori de câte ori faceți o modificare. Considerăm că informațiile pe care le furnizați la plasarea comenzii sau în contul de utilizator sunt corecte.

2.3. Este securizat cu un nume de utilizator și o parolă, astfel încât nimeni să nu poată intra în contul dvs. de utilizator. Vă rugăm să păstrați aceste informații și întregul cont de utilizator pentru dvs.

2.4. Este posibil ca site-ul nostru web împreună cu conturile de utilizator să nu fie disponibile non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea lor necesară (hardware, software).

3. Comandarea mărfurilor

Aici veți găsi informații referitoare la achiziția și comanda dvs. de bunuri.

3.1. Deși site-ul web conține toate informațiile despre bunurile pe care trebuie să le cumpărați, putem încheia împreună un contract de cumpărare în condițiile pe care le convinem individual.

3.2. Tot ceea ce este afișat pe site are în primul rând un caracter informativ și nu suntem obligați să încheiem un contract pentru aceste bunuri.

3.3. Puteți achiziționa bunurile noastre de pe site printr-un formular care conține în principal informații detaliate despre bunuri, prețul de achiziție, cum să plătim prețul de achiziție sau cum vă vom livra bunurile. Pe baza acestor informații, veți crea o comandă („Comandă”).

3.4. După ce primim comanda, vom confirma primirea acesteia prin e-mail. Am încheiat contractul de cumpărare la livrarea confirmării de primire a Comenzii. Dacă Comanda dumneavoastră este neobișnuită, vă putem contacta pentru a solicita confirmare suplimentară. În acest caz, contractul de cumpărare va fi încheiat de îndată ce primim această confirmare.

3.5. Trebuie să furnizați informații adevărate și complete în Comandă. În cazul în care furnizați sau furnizați informații false sau incomplete, nu suntem răspunzători pentru nicio daune cauzate de acestea.

3.6. Costurile pe care le suportați din comunicarea cu noi de la distanță, cum ar fi costurile telefonice, le plătiți singur și nu diferă în niciun fel de tariful de bază al operatorului sau furnizorului dumneavoastră de conexiune la internet.

4. Condiții de plată

În această secțiune puteți citi cum ne puteți plăti pentru bunuri.

4.1. Prețul exact de achiziție este întotdeauna indicat pentru mărfuri. Suntem plătitori de TVA, iar prețul de achiziție este declarat inclusiv TVA și toate celelalte taxe și taxe. În cazul în care există o eroare evidentă în prețul de achiziție declarat (de exemplu, bunuri pe care le vindem cu mai puțin de 10% din prețul obișnuit), nu suntem obligați să livrăm bunurile la un preț de achiziție atât de incorect și dacă un contract de cumpărare a deja încheiat între noi cu un preț de achiziție atât de incorect, avem dreptul să ne retragem din acesta.

4.2. Pe site-ul nostru nu se poate aplica mai mult de un cupon de reducere per Comandă.

4.3. Este posibil să combinați posibilele reduceri, dar depinde întotdeauna de oferta specifică de reducere. Informații despre posibilitatea sau imposibilitatea aplicării mai multor reduceri simultan vor fi furnizate pe site pentru evenimente individuale cu reduceri.

4.4. Prețul și eventualele costuri asociate cu livrarea mărfurilor pot fi găsite aici.

4.5. Dacă plătiți prin transfer bancar, vă rugăm să plătiți prețul de achiziție împreună cu simbolul corect de plată variabilă, care este numărul Comenzii. Dacă nu introduceți simbolul variabil, este posibil ca plata să nu fie asociată cu Comanda, deci poate exista o întârziere în trimiterea mărfurilor.

4.6. Dacă plătiți fără numerar, prețul de achiziție este considerat plătit atunci când suma relevantă este creditată în contul nostru. Vă vom trimite bunurile imediat după aceea, cu excepția cazului în care, desigur, suntem de acord altfel.

4.7. Vă vom emite o factură (document fiscal) pentru fiecare plată, care va îndeplini întotdeauna cerințele reglementărilor legale și va fi trimisă la adresa de e-mail specificată în Comanda.

4.8. Potrivit Actului de înregistrare a vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. Totodată, acesta este obligat să înregistreze online veniturile primite la administratorul fiscal; în cazul unei defecțiuni tehnice, cel târziu în 48 de ore.

5. Livrarea mărfurilor

În acest articol de termeni și condiții veți afla când și cum vă vor fi livrate bunurile.

5.1. Metodele de livrare le găsiți aici pe site-ul nostru.

5.2. Este posibil să nu avem marfa în stoc și nu se va putea livra în termen de 30 de zile de la încheierea contractului de cumpărare. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contractul de cumpărare într-un astfel de caz.

5.3. Sunteti obligat sa preluati marfa. Dacă nu îl preluați, îl vom considera o retragere din contractul de cumpărare. În acest caz, avem dreptul să cerem rambursarea costurilor suportate în legătură cu returnarea mărfurilor neacceptate și vă vom trimite informații despre suma exactă. De asemenea, avem dreptul să vă includem în lista cumpărătorilor nesiguri în cazul neacceptarii mărfurilor, iar în cazul achiziției ulterioare veți fi obligat să plătiți în avans fără numerar în contul nostru.

5.4. La primirea mărfurilor de la transportator, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului mărfurilor. În mod ideal, rezolvați imediat orice deteriorare evidentă a mărfurilor sau a ambalajului acestora în timpul livrării și notați orice defecte cu aceasta în protocolul de predare. Amintiți-vă că nu trebuie să preluați astfel de bunuri deteriorate de la transportator. De asemenea, anunțați-ne despre daune și, în același timp, vă rugăm să o documentați.

6. Retragerea din contractul de cumpărare

Dacă dumneavoastră, în calitate de consumator, încheiați un contract online, aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile. În unele cazuri însă, condițiile pot diferi ușor, așa că vă rugăm să citiți cu atenție articolul următor.

6.1. În calitate de consumator, adică persoană care încheie un contract în afara domeniului său de activitate sau a unei activități similare, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract de cumpărare încheiat prin internet, e-mail, telefon sau alte mijloace de comunicare la distanță (din păcate apelarea de la o banca la alta nu se iau in calcul) pana la 14 zile de la primirea marfii. Acest articol privind Termenii și condițiile se aplică numai consumatorilor.

6.2. Vă rugăm să rețineți, totuși, că nu aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare dacă:

a) când bunurile au fost modificate conform dorințelor dumneavoastră sau pentru persoana dumneavoastră. Acesta este cazul, de exemplu, atunci când realizăm bunurile conform cerințelor dumneavoastră sau le modificăm în alt mod conform dorințelor dumneavoastră;

(b) în cazul mărfurilor care, după livrare, au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri;

(c) în cazul bunurilor sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalajul respectiv și care nu pot fi returnate din motive de igienă, de exemplu în cazul produselor cosmetice sau al dispozitivelor medicale;

(d) după caz, în cazul în care mărfurile sunt perisabile.

6.3. Dacă decideți să vă retrageți din contractul de cumpărare și ar fi posibil, vă rugăm să utilizați formularul atașat acestor condiții.

6.4. În termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, vom rambursa prețul de achiziție pentru bunuri și costul livrării bunurilor în același mod în care le-am primit de la dvs. sau la numărul de cont pe care ni-l furnizați. În același timp, însă, trebuie să ne trimiteți sau să ne predați bunurile achiziționate în același termen. Trebuie returnat complet, de preferat in ambalajul original (dar nu este obligatoriu), nu trebuie sa fie mai mult decat in mod normal uzat sau deteriorat din cauza faptului ca a trebuit sa va familiarizati cu marfa. Vom evalua în perioada specificată dacă bunurile returnate sunt nedeteriorate, intacte și neutilizate și dacă ați cauzat o reducere a valorii acestor bunuri, altfel decât este necesar. În cazul în care bunurile se află într-o stare în care nu este posibil să le vindeți altor clienți pentru că sunt deteriorate sau purtate nejustificat, nu aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare. Suportați costul returnării bunurilor la noi.

6.5. Costuri de livrare Vom returna doar cele mai mici pe care le oferim.

6.6. Cu toate acestea, nu suntem obligați să vă returnăm prețul de achiziție până când bunurile ne-au fost livrate înapoi sau până când ne demonstrați că au fost trimise înapoi la adresa noastră.

6.7. Dacă v-am trimis o prestație gratuită împreună cu marfa - un cadou, sunteți obligat să returnați acest cadou în cazul retragerii din contractul de cumpărare.

7. Returnarea mărfurilor în termen de 30 de zile

Pe lângă dreptul consumatorilor de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, vă oferim și posibilitatea de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor, pentru consumatori, caz în care vom emite un voucher cadou pentru prețul de achiziție. Pentru aceasta puteți cumpăra bunuri în valoare de prețul de achiziție de pe site. În această parte a condițiilor veți găsi ceea ce trebuie să îndepliniți pentru a vă exercita acest drept.

7.1. Următorul articol se aplică numai clienților care sunt consumatori. Aveți dreptul de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la primire, apoi vă vom emite un voucher cadou în valoare de prețul de achiziție, pe care îl puteți utiliza pentru achiziții ulterioare pe site-ul nostru.

7.2. Dacă utilizați voucherul cadou pentru a plăti un preț de achiziție mai mic decât valoarea voucherului cadou, nu aveți dreptul la rambursarea diferenței dintre aceste sume. Dacă utilizați voucherul cadou pentru a plăti un preț de achiziție mai mare decât valoarea voucherului cadou, sunteți obligat să plătiți această diferență.

7.3. Nu aveți dreptul de a returna bunurile în termen de 30 de zile dacă:

a) bunurile au fost adaptate la dorințele dumneavoastră sau pentru persoana dumneavoastră. Acest lucru este necesar atunci când producem bunurile conform cerințelor dumneavoastră sau le modificăm conform dorințelor dumneavoastră;

b) ați scos bunurile din ambalajul în care v-au fost livrate sau ambalajul este deteriorat;

c) bunurile sunt deteriorate;

d) bunurile nu pot fi vândute altui client.

7.4. Evaluăm dacă bunurile au îndeplinit condițiile de returnare a bunurilor în termen de 30 de zile conform prezentului articol, în termen de 14 zile de la momentul în care bunurile ne sunt returnate. Nu trebuie să justificăm și să argumentăm motivele refuzului de a returna bunurile.

7.5. Bunurile trebuie returnate complete, în ambalajul original, nu trebuie să prezinte urme de utilizare. Suportați costul returnării bunurilor.

7.6. În termen de 14 zile de la livrarea mărfii înapoi către noi, vă vom emite un voucher cadou în valoarea prețului de achiziție al bunurilor, dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare a bunurilor conform prezentului articol. Nu rambursăm costul returnării bunurilor către noi.

7.7. Dacă v-am trimis o prestație gratuită împreună cu bunurile - un cadou, sunteți obligat să returnați această prestație gratuită dacă vă exercitați dreptul de a returna bunurile conform acestui articol.

8. Reclamații și garanție de calitate

Încercăm să ne livrăm bunurile în cea mai bună stare posibilă. Cu toate acestea, uneori, cu toată atenția cuvenită, bunurile pot fi defecte într-un fel. Veți găsi toate condițiile reclamației în acest articol.
De ce suntem responsabili?

8.1. Suntem responsabili pentru a ne asigura că bunurile sunt lipsite de defecte la primire. Aceasta înseamnă că, în momentul în care preluați bunurile, suntem responsabili în principal pentru:

a) are caracteristicile convenite și, în absența unui astfel de aranjament, are caracteristicile pe care noi sau producătorul le-am descris sau la care te-ai fi putut aștepta, având în vedere natura mărfurilor și publicitatea noastră (încărcătorul va percepe efectiv) ;

b) bunurile sunt adecvate scopului pe care îl declarăm pentru utilizarea lor (este posibil și sigur să faci grătar pe grătar);

(c) mărfurile corespund, după caz, cu calitatea eșantionului sau modelului convenit;

(d) mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare; și

e) mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale (de exemplu în cazul termometrelor).

8.2. Dacă sunteți consumator, suntem responsabili pentru defectele apărute după primirea bunurilor în
Perioada de garanție de 24 de luni, dacă nu se specifică altfel. În cazul bunurilor uzate, suntem responsabili pentru defectele din perioada de garanție de 12 luni.

8.3. Dacă ați achiziționat bunuri care au fost reduse din cauza unui defect, atunci nu suntem responsabili pentru un astfel de defect pentru care a fost redus. Cu toate acestea, suntem deja responsabili pentru alte defecte ale acestor bunuri.

Cum se exercită drepturile care decurg din executarea defectuoasă?

8.4. Vă rugăm să depuneți o reclamație la adresa noastră de e-mail de contact sau să o trimiteți la adresa noastră. Drepturile de la răspunderea pentru defecte ale mărfurilor ni se aplică în calitate de vânzător.

8.5. Formularul sau scrisoarea de intenție pentru reclamația dvs. trebuie să conțină următoarele:

a) datele dumneavoastră de contact, o descriere a defecțiunii și o solicitare privind modalitatea de soluționare a reclamației;

b) dovada de cumpărare a Bunurilor (de preferință prin anexarea dovezii de cumpărare).

8.6. Trimiteți bunurile care credeți că au un defect la adresa noastră împreună cu formularul de reclamație. Mărfurile trebuie ambalate în ambalaje adecvate în timpul transportului, astfel încât să nu fie deteriorate, trebuie să fie curate, uscate și complete. În caz contrar, nu suntem obligați să rezolvăm reclamația și vă vom trimite bunurile înapoi pe cheltuiala dumneavoastră.

8.7. Dacă sunteți consumator, veți primi o confirmare scrisă prin e-mail atunci când faceți o reclamație - un protocol de reclamație, care servește ca document la soluționarea reclamației. În protocolul de reclamație, vă vom scrie informații despre momentul în care a fost depusă reclamația, care este conținutul acesteia și ce metodă de tratare aveți nevoie.

Bunuri Defecte

8.8. Dacă sunteți consumator și defectul se manifestă în termen de douăsprezece luni de la primire, se consideră că bunurile erau defecte la momentul primirii. În caz contrar, aveți dreptul să revendicați un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.

8.9. În cazul în care bunurile vândute, ambalajul acestora, instrucțiunile care însoțesc bunurile sau publicitatea în conformitate cu alte legislații indică perioada în care bunurile pot fi utilizate, se aplică prevederile garanției de calitate dacă sunteți consumator. Ca garanție a calității, ne angajăm ca bunurile să fie adecvate pentru utilizare în scopul obișnuit pentru o anumită perioadă de timp sau să își păstreze proprietățile obișnuite.

8.10. Daca ne-ati acuzat pe buna dreptate de un defect al bunului, perioada de exercitare a drepturilor din prestatia defectuoasa sau perioada de garantie nu curge pentru perioada in care nu puteti folosi bunurile cu defecte.

8.11. Garanția și cererea de răspundere pentru defecte nu se aplică pentru:

(a) uzura bunurilor în timpul utilizării lor normale, cum ar fi căștile uzate;

(b) bunuri second-hand în cazul în care defectul corespunde gradului de uzură;

c) defecte pe care le-ai cunoscut sau pe care le-ai provocat, de exemplu, dacă becul a căzut la pământ și s-a spart.

Cum să revendic Bunurile?

8.12. În perioada de garanție, puteți depune o reclamație și, la alegerea dvs., puteți revendica un defect care constituie o încălcare materială a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil):

(a) rectificarea defectului prin livrarea unui articol nou fără defect sau prin livrarea unui articol lipsă;

b) înlăturarea gratuită a defectului prin reparare;

(c) o reducere rezonabilă la prețul de achiziție; sau

d) rambursarea prețului de cumpărare la retragerea din contractul de cumpărare.

8.13. O încălcare semnificativă a unui contract de cumpărare este aceea în care una dintre părți cunoștea deja încălcarea atunci când a fost încheiat contractul de cumpărare sau trebuie să fi știut că cealaltă parte nu ar fi încheiat un astfel de acord dacă ar fi prevăzut încălcarea.

8.14. În cazul unui defect care constituie o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), aveți dreptul să obțineți remedierea defectului sau o reducere rezonabilă la prețul de achiziție.

8.15. Dacă defectul remediabil a apărut în mod repetat după reparație (de obicei a treia revendicare pentru același defect, sau a patra pentru defecte diferite), sau bunurile au un număr mare de defecte (de obicei cel puțin trei defecte în același timp), aveți dreptul de a solicita o reducere la prețul de achiziție, de a schimba sau de a retrage din contract.

8.16. Atunci când faceți o reclamație, sunteți obligat să ne spuneți ce lege ați ales. O schimbare de optiune fara acordul nostru este posibila doar daca ati solicitat corectarea unui defect care se dovedeste a fi iremediabil. Dacă nu alegeți dreptul dvs. dintr-o încălcare materială a contractului la timp, aveți aceleași drepturi ca și o încălcare minoră a contractului.

8.17. Dacă reparația sau schimbul de bunuri nu este posibilă, puteți solicita rambursarea integrală a prețului de achiziție la retragerea din contract.

8.18. Dacă dovedim că ați cunoscut sau ați cauzat defectul înainte de a prelua, nu suntem obligați să vă satisfacem pretenția.

8.19. Obstacolul cauzat de forța majoră nu este considerat defect de funcționare.

Cum va fi tratată reclamația?

8.20. Dacă sunteți consumator, imediat, sau nu mai târziu de trei zile lucrătoare în cazuri mai complexe, vom decide asupra plângerii dvs. sau că este necesară o evaluare profesională pentru o decizie. Vă vom oferi informații despre necesitatea unei evaluări de specialitate în această perioadă.

8.21. Dacă sunteți consumator, vom trata reclamația fără întârzieri nejustificate. Va fi în cel mult 30 de zile de la depunerea plângerii, dacă nu suntem de acord cu dumneavoastră în scris pe o perioadă mai lungă. După această perioadă, aveți aceleași drepturi ca și cum ar fi o încălcare materială a contractului de cumpărare.

8.22. Dacă sunteți antreprenor, atunci vom decide asupra plângerii dvs. sau că este necesară o evaluare profesională pentru a lua o decizie cât mai curând posibil. Vă vom evalua reclamația într-un timp rezonabil și vă vom trimite o confirmare scrisă a datei și metodei de tratare a reclamației, confirmarea reparației și durata reclamației sau justificarea respingerii reclamației.

8.23. Dacă sunteți consumator, atunci aveți dreptul să plătiți costurile suportate din cauza reclamației, vă vom plăti întotdeauna cele mai mici costuri posibile. Trebuie să solicitați rambursarea acestor costuri cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de o lună de la încheierea perioadei de exercitare a drepturilor ce decurg din executarea defectuoasă, în caz contrar acestea s-ar putea să nu vă fie acordate. Dacă ești antreprenor, nu ai acest drept.

9. Dispoziții finale

9.1. Conditiile sunt in limba romana.

9.2. Suntem autorizați să desfășurăm afaceri pe baza unei licențe comerciale; inspecția licențelor comerciale se efectuează de către biroul de licențe comerciale relevant din competența sa.

9.3. Nu suntem responsabili pentru erorile cauzate de intervențiile terților pe site-ul nostru web sau dacă le utilizați în alt scop decât în ​​ce scop au fost create.

9.4. Toate drepturile asupra site-ului web, în ​​special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafice, mărci comerciale, logo-uri și alte conținuturi și elemente, ne aparțin în calitate de vânzător. Nu puteți copia, modifica sau utiliza în alt mod site-ul sau orice parte a acestuia fără consimțământul nostru. Dar noi credem că nici măcar nu vrei să faci așa ceva.

9.5. În calitate de vânzători, nu suntem obligați de niciun cod de conduită în legătură cu dvs. Dar suntem mereu drăguți, nu-ți face griji.

9.6. Dacă apare forța majoră, nu suntem răspunzători pentru prejudiciul cauzat de sau în legătură cu cazuri de forță majoră, iar dacă forța majoră durează mai mult de 10 zile, avem dreptul să ne retragem din contract.

9.7. Putem modifica sau completa formularea termenilor și condițiilor, puteți găsi întotdeauna formularea lor actuală pe site-ul nostru. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

9.8. La condiții este atașată un model de formular de retragere din contract.

9.9. Ne puteți contacta oricând la adresa noastră de e-mail de contact dacă aveți întrebări despre acești termeni și condiții.

Tarnowskie Góry la 16.06.2021