Retragere din contract și reclamații

Retragerea din contract

Vă puteți retrage din contract în termen de 30 de zile de la primirea produsului. Bunurile trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate și în ambalajul original.

1. Trimiteți-ne un e-mail pentru a ne anunța că doriți să returnați bunurile. Atașați la e-mail  formularul de retragere din contractul de cumpărare.
E-mail de contact: magazin@euroelectronics.eu
2. Trimiteți produsul înapoi la depozitul nostru de retur:

Olza Logistic - Euroelectronics
str. Matei Corvin, nr. 48
cod postal: 410142
Oradea, jud. Bihor


3. Trimiteți-ne confirmarea expedierii și numărul de urmărire a returului la magazin@euroelectronics.eu

4. În termen de 14 zile de la primirea coletului și verificarea acestuia de către un tehnician de service, banii dumneavoastră vor fi rambursați prin transfer bancar.

5. În cazul în care nu primiți banii în termenul legal de 14 zile, vă rugăm să contactați imediat asistența pentru clienți.


Reclamații

Dacă doriți să revendicați bunurile, vă recomandăm să contactați mai întâi asistența pentru clienți: magazin@euroelectronics.eu 

Dacă ați decis să vă plângeți despre produs, procedați după cum urmează:

1. Trimiteți-ne un e-mail și spuneți-ne ce este în neregulă cu produsul.
Alternativ, puteți atașa fotografii și Formular de reclamație.

2. Asistența noastră pentru clienți va decide dacă este necesar să returneze bunurile. Daca da,
returnați mărfurile la depozitul nostru de retur folosind eticheta de retur preplătită.


Olza Logistic - Euroelectronics

str. Matei Corvin, nr. 48
cod postal: 410142
Oradea, jud. Bihor


 3. Trimiteți-ne confirmarea expedierii și numărul de urmărire a returului la magazin@euroelectronics.eu 

4. Veți primi o confirmare de primire a reclamației. Dacă nu, contactați asistența pentru clienți.

5. Veți primi o decizie de la departamentul de reclamații în termen de 30 de zile.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Mai multe informații în Termeni și condiții.

 

Cum să împachetați corect produsul?

Rețineți că, dacă ne returnați un produs, sunteți responsabil pentru starea în care ne va fi livrat. Daca este deteriorat in timpul transportului din cauza protectiei insuficiente a produsului din interiorul ambalajului, esti responsabil.

Utilizare:

  •         Ambalaj stabil din carton de dimensiunea corectă pentru produsul care urmează să fie trimis în el,
  •         Folie cu bule,
  •         Bandă adezivă puternică, similară cu imaginea și un cuțit de tăiat / foarfece,
  •         Material de umplere; precum pernele de aer și hârtie mototolită.


1. Selectați caseta potrivită pentru dimensiunea produsului.
2. Așezați un strat de echipament de protecție (folie, hârtie) sub produs.
3. Așezați produsul într-o folie de protecție. De asemenea, puneți echipament de protecție în jur pentru a preveni mișcarea produsului în interiorul cutiei.
4. Fixați cutia cu bandă adezivă puternică.
5. Marcați produsul cu numărul comenzii sau numele expeditorului.