Întrebări frecvente (FAQ)

1. Cum returnez un produs sau depun o reclamație?

Faceți clic aici.

2. Unde pot găsi factura?

Dovada achiziției este trimisă doar în format electronic, printr-un e-mail automat.

3. Factura mea conține o eroare, cum o pot corecta?

Scrieți-ne la adresa: magazin@euroelectronics.pl
În conținutul mesajului, vă rugăm să includeți numărul facturii.

4. Produsul pe care l-am ales este disponibil?

Disponibilitatea produselor în magazinele fizice și în depozitul de expediere poate fi verificată direct pe site-ul nostru. Informațiile detaliate sunt afișate pe pagina fiecărui produs.

5. Cum pot verifica starea comenzii mele? Când va fi expediată comanda mea?

După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare privind recepționarea, împachetarea și expedierea acesteia.
E-mailul va fi trimis de la adresa: magazin@euroelectronics.pl

Vă rugăm să verificați și folderul SPAM.

6. Expediem produse în afara Poloniei?

Vă rugăm să plasați comanda pe unul dintre magazinele noastre internaționale: