Întrebări frecvente (FAQ)
1. Cum returnez un produs sau depun o reclamație?
Faceți clic aici.
2. Unde pot găsi factura?
Dovada achiziției este trimisă doar în format electronic, printr-un e-mail automat.
3. Factura mea conține o eroare, cum o pot corecta?
Scrieți-ne la adresa: magazin@euroelectronics.pl
În conținutul mesajului, vă rugăm să includeți numărul facturii.
4. Produsul pe care l-am ales este disponibil?
Disponibilitatea produselor în magazinele fizice și în depozitul de expediere poate fi verificată direct pe site-ul nostru. Informațiile detaliate sunt afișate pe pagina fiecărui produs.
5. Cum pot verifica starea comenzii mele? Când va fi expediată comanda mea?
După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare privind recepționarea, împachetarea și expedierea acesteia.
E-mailul va fi trimis de la adresa: magazin@euroelectronics.pl
Vă rugăm să verificați și folderul SPAM.
6. Expediem produse în afara Poloniei?
Vă rugăm să plasați comanda pe unul dintre magazinele noastre internaționale:
- euroelectronics.eu (Uniunea Europeană – magazin internațional general)
- euroelectronics.co.uk (Regatul Unit)
- cz.euroelectronics.eu (Cehia)
- euroelectronics.pl (Polonia)
- euroelectronics.sk (Slovacia)
- de.euroelectronics.eu (Germania)
- euroelectronics.fr (Franța)
- nl.euroelectronics.eu (Olanda)
- euroelectronics.ro (România)
- euroelectronics.se (Suedia)
- euroelectronics.es (Spania)
- ergooffice.eu (Uniunea Europeană – magazin internațional general)
- euroelectronics.be (Belgia)