FAQ

Vânzare

Termenul de livrare este de 2-3 zile lucratoare.

1. Vă rugăm să trimiteți următoarele informații la adresa de e-mail magazin@euroelectronics.eu: ce produs doriți să cumpărați și în ce cantitate (link-ul produsului sau codul produsului), adresa de livrare și informațiile de facturare. 2. Vom pregăti o factură proforma și o vom trimite la adresa dvs. de e-mail - după confirmarea dvs. vom procesa comanda.

- Codurile de reducere actuale le găsiți pe pagina principală a magazinului nostru, pe bannere sau pe pagina produsului.

- Puteți obține coduri speciale abonându-vă la newsletter-ul nostru (vă puteți abona în partea de jos a paginii).

- Codul de reducere trebuie copiat și lipit (în coloana din dreapta) în coș.

Transport

LIVRARE GRATUITA

Conditii pe care trebuie sa le indepliniti:

1. Alegeti produsele si adaugati-le in cosul Dumneavoastra.

2. Valoarea comenzii trebuie să fie de cel puțin 400 RON.

3. Introduceți codul LivrareGratuita.

4. Costul transportului va fi scazut.

Felicitări! Cod de reducere aici: LivrareGratuita este afișat tuturor clienților cu un coș de peste 400 RON. Cu toate acestea, trebuie să verificați dacă îndepliniți condițiile de mai sus. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați.

Veți găsi urmărirea expedierii în e-mailul de confirmare.

Verificați e-mailurile primite de la noi după expediere. Factura va fi atașată in e-mail.

Facturare

Nu, nu suntem plătitori de TVA în Romania.

Trimite-ne un e-mail la magazin@euroelectronics.eu, unde vei descrie eroarea și o vei raporta departamentului de contabilitate. Odată ce factura dvs. este corectată, o vom retrimite prin e-mail.

Reclamații și retragere din contract

Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să ne contactați la adresa noastră de e-mail magazin@euroelectronics.eu pentru a accelera procesul de reclamație, a descrie defectul și a atașa fotografii cu produsul primit și ambalajul acestuia.

Vă puteți retrage din contractul de cumparare în termen de 30 de zile de la primirea produsului. Bunurile trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate și în ambalajul lor original.

1. Completați formularul, pe care il puteti descărca aici

2. Trimiteți-ne produsul înapoi. Puteți trimite produsul la adresa Olza Logistic - Euroelectronicsstr. Matei Corvin, nr. 48cod postal: 410142Oradea, jud. Bihor.

3. Trimiteți formularul completat și numărul de urmărire a pachetului la magazin@euroelectronics.eu.

4. În termen de 14 zile de la primirea coletului și verificarea acestuia de către un tehnician de service, banii vor fi rambursați în contul dvs. Dacă nu primiți banii în termenul legal de 14 zile, vă rugăm să contactați imediat asistența pentru clienți.

Dacă doriți să evitati o reclamatie, vă recomandăm să contactați mai întâi asistența pentru clienți. Adesea, problema poate fi rezolvată înainte de începerea reclamației. Dacă totusi ați decis să depuneti o reclamatie in legatura cu un produs, procedați după cum urmează:

1. Completați formularul, pe care il puteti descarca aici. Alternativ, puteți atașa fotografii.

2. Trimiteți-ne produsul: a. Puteți trimite produsul la adresa:

Olza Logistic - Euroelectronicsstr. Matei Corvin, nr. 48cod postal: 410142Oradea, jud. Bihor.

3. Trimiteți-ne un e-mail magazin@euroelectronics.eu cu formularul completat și numărul de urmărire a pachetului. Este necesar sa trimiteti formularul in forma electronica, nu este suficient sa-l trimiteti impreuna cu produsul.

4. Veți primi o confirmare de primire a reclamației. Dacă nu, contactați asistența pentru clienți.

5. Veți primi o decizie de la departamentul de reclamații în termen de 30 de zile. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Comanda

În această secțiune veți găsi răspunsuri la întrebări legate de comanda deja trimisă.

Daca comanda nu a fost inca trimisa, ne puteti contacta si vom fi bucurosi sa ajustam datele din comanda. Din păcate, nu este posibilă modificarea datelor direct din contului dumneavoastră de client.

Dacă comanda nu a fost încă predata pentru expediere, putem schimba punctul de ridicare. Dacă expedierea nu se mai afla la noi, nu putem schimba punctul de ridicare. În acest caz, putem solicita returnarea coletului și trimite un nou pachet.